Извеждане на трафика от града
Ще работим за довършването на ринговите трасета, като алтернативи на сегашното транзитно придвижване през центъра на града. Поставяме си като приоритет да завършим булевард „Тодор Каблешков“ от бул. „Цар Борис III“ до бул. „Г.М. Димитров“ (с интегриран трамваен и велотранспорт) и да изградим Източната тангента от 4-ти километър през бул. „Ботевградско шосе“ и бул. „Владимир Вазов“.
Ще подобрим свързаността на уличната мрежа в целия град и приоритетно тази в Западната част на София, като предпоставка за развитие на надземен обществен транспорт и градско интегриране. Чрез осъществяване на отлаганите пробиви (бул. “Копенхаген” до ж.к. “Младост”; от Сточна до Централна гара; бул. “Монтевидео” до Люлин; бул. “Евлоги и Христо Георгиеви” до моста “Чавдар”, бул. “Пенчо Славейков” до бул. “Инж. Иван Иванов”; под Централна жп гара - от бул. “Христо Ботев” до ул. “История Славянобългарска” и др.) ще преодолеем фрагментираността на градската среда и ще осигурим свързаността, необходима за новата градска мобилност.
Ще гарантираме, че всяка нова улична инфраструктура ще е качествена, безопасна и даваща достъп на всички участници в движението, като ще дадем приоритет на развитието ѝ в кварталите.
Ще работим приоритетно вместо за големи булеварди, за балансирано развитие на цялата улична мрежа с фокус върху интегрираната свързаност на града и вътре в кварталите.
Ще работим за довършване на Околовръстното шосе, доколкото това е задача както на АПИ, така и отчасти на Столична община. Ще работим и за преодоляването на фрагментиращия ефект на Околовръстното шосе, като ще осигурим пешеходни преминавания и нужната съпътстваща инфраструктура.
Съдържание
- Обратно към целия текст
- София - мобилна столица
- Удобен обществен транспорт
- Град на велосипедите и микромобилността
- Град, приятел на пешеходците
-
Подобряване на уличната мрежа
- Извеждане на трафика от града
- Подобряване безопасността на трафика
- Многоетажни паркинги и нова политика по паркирането
- Инфраструктура за електромобили